Vitaal Klantcontact
Inzetbaarheid van medewerkers binnen jouw klantenservice naar 95+%?
Met ons programma Vitaal Klantcontact zorgen we voor een aanpak die blijft kleven!
Het succes? Samen!
Vitalogisch en jouw organisatie in co-creatie.
Ons programma is er speciaal op gericht om medewerkers van jouw klantenservice inzicht te geven, te stimuleren en vitaliseren. We leren hoe je doelen stelt en hoe je deze bereikt door gebruik te maken van het bestaande aanbod.
Binnen de meeste organisaties is er al beleid en een volle providerboog om wellbeïng en vitaliteit onder medewerkers te bevorderen. Wij gebruiken dit!
Deelnemers gaan aan de slag met behulp van alles wat er al binnen het aanbod bestaat. Dit doen we door een 3 fasen programma; Analyseren, stimuleren en vitaliseren.
Passend bij de doelgroep kiezen we tijdens het hele programma voor een mix van aantrekkelijke communicatie, motiverende activiteiten en inzet van incentives en beloningen. Door medewerkers op een leuke en interactieve manier te betrekken creëren we enthousiasme en verhogen we deelname aan het programma dat aansluit op de behoefte van de medewerker en waarbij successen worden gevierd en gedeeld.
Is er geen volle providerboog of wordt er nog aan beleid gewerkt? Geen probleem! Vanuit Vitalogisch verzorgen we een aanbod dat precies past bij de behoefte van de medewerker.
Wil je meer weten, neem gerust contact met ons op zodat we een afspraak kunnen plannen met een van onze experts!